niedziela, 8 lutego 2015

Liebster Award

Liebster Award!

Wowowow! Nie spodziewałam się czegoś takiego. Nie myślałam, że w ogóle moje opowiadanie komuś się spodoba. Dziękuję Kao Y za nominację. Uwielbiam Twoje opowiadania i to dla mnie wielki zaszczyt. Naprawdę baardzo dziękuję <3.

 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A  oto pytania skierowane do mnie:


1. Co cię skłoniło to założenia bloga o tej a nie innej tematyce? 
2. Twoje ulubione danie? Ja kocham osobiście Sushi! 
3. Jakie jest twoje największe marzenie? 
4. Masz w najbliższym czasie okazję wybrać się na koncert. Jaki byłby to zespół?
5.Czy spędzasz dużo czasy na słuchaniu muzyki? A może wolisz czytać książki? 
6. Gdybyś mogła zamieszkać za granicą jaki kraj byś wybrała? 
7. Uprawiasz jakiś sport? 
8. Co sądzisz o uzależnieniach typu papierosy, alkohol i narkotyki.. (osobiście jestem przeciwko tego typu rzeczom) 
9. Jaki jest twój ulubiony film? Podaj tytuł. :)
10. Czy zorganizowałabyś kiedyś meeting by móc spotkać swoich czytelników osobiście? (ja bardzo chętnie XD)
11. Co cię motywuję do pisania? 

1. Do założenia bloga skłoniła mnie moja koleżanka, która twierdziła, że bardzo ładnie piszę. Dlaczego ta tematyka? Bo lubię to i tyle.
2. Hmm... Moje ulubione danie to: czynaki. (Pewnie zdziwię, że nie jest to coś japońskiego. Bardzo lubię tę kulturę i ich dania, ale to litewskie danie jednak kocham.)
3. Moje największe marzenie? Zszokuję was, ale nie mam marzeń. Już od jakiegoś roku przestałam marzyć o czymkolwiek.
4. Mam okazję iść na dwa koncerty. Jeden w maju Def Leopard gra, drugi czerwiec w Łodzi Judas Priest. Zobaczę Halforda na żywo aww :3.
5. Lubię i to i to. Ale jak czytam to słucham też muzyki, więc na jedno wychodzi. I tak, spędzam bardzo dużo czasu na słuchaniu muzyki. To praktycznie moje drugie życie. 
6. Gdybym miała pojechać za granicę to bym do Japonii oczywiście pojechała, no i może Peru :).
7. Niestety przez słabe zdrowie nie mogę uprawiać sportu. Ale kiedyś pływałam na zawodach i dalej to kocham.
8. Ja też jestem przeciwko. Niszczą ludziom życie i strasznie trudno z tym zerwać, bo chociaż na chwilę dają poczucie szczęścia.
9. Mój ulubiony film? Ciężko mi powiedzieć. Bardzo lubię "Zieloną Milę", "Australię", "Burlesque", "Blues Brothers". Są też wojenne filmy oraz animowane.
10. Ja również bardzo chętnie. 
11. Mnie do pisania motywują oczywiście komentarze i wejścia na bloga. Ale zanim go założyłam to głównie motywowało mnie jakiś inny sposób niż książki, by uciec od świata. Dalej piszę, gdy nie wiem już co robić, gdy chce mi się płakać, a nie mogę już, by oddać jakoś żal, który mam do ludzi wokół mnie, ale nie potrafię sama tego powiedzieć. Swoje opowiadania traktuję często jako formę spowiedzi, gdzie nikt nie odróżni prawdy od fikcji.

Pytanie jakie ja kieruję do innych:
1. Dlaczego założylaś/łeś w ogóle bloga i co chcielibyście by dalej z nim robić.
2. Jaki jest Twój ulubiony rodzaj muzyki? (Mój to oczywiście rock i metal)
3. Co najbardziej lubisz?
4. Jaki jest Twój typ "księcia/księżniczki z bajki"?
5. Twój ulubiony cel podróży na wakacje lub ferie? (Moje ulubione miejsce to dom xD)
6. Masz jakiś ulubiony sport?
7. Masz jakąś ulubioną książkę?
8. Masz jakąś pasję oprócz pisania?
9. Chcesz poznać swoich fanów?
10. Dlaczego piszesz?
11. Na czym najczęściej spędzasz czas? (oprócz pisania)

Moje nominacje:
http://blue-yaoi.blogspot.com/ - BlueBoy
http://jak-dzien-i-noc.blogspot.com/?zx=89446034e06c7223 - Ayanami
http://slodkiswiatyaoi.blox.pl/html - Kuno7ichi
http://opowiadania-yaoi-by-hoshi.blogspot.com/ - Hoshi
http://hp-opowiadanie-yaoi.blogspot.com/ -


7 komentarzy:

  1. ty mi lepiej wytłumcz jak dla tępaka, co ja mam robić z tymi pytaniami i jak wyglądają "nominacje"? tzn. mam wrzucić u siebie na blogu notkę z odpowiedziami na twoje pytania, a potem sama wymyślić jakieś pytania i podac linki do blogów, które nominuję?

    kunoichi ze slodkiego swiata yaoi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak. Zadaj jakiekolwiek pytania, mogą być kompletnie od czapy, ja nie miałam za bardzo czasu na wymyślenie jakiś kreatywnych ;). Mam nadzieję, że nieco zaskoczyłam nominacjom ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. O, kochana, to zrozumialam :)
    Kunoichi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tylko tyle trzeba zrobić :D A tak btw genialne rozdziały ;) Komentarz pod nimi powinien niedługo się pojawić ;)

      Usuń
  3. Hej :) Mam małe pytanie do Ciebie. W związku z trym , że od lutego nic się nie pojawiło. Można liczyć po tak długiej przerwie na nowy rozdział czy niestety zaprzestałaś pisania?
    Pozdrawiam i liczę na szybką i jeśli to możliwe optymistyczną wiadomość.Iz

    OdpowiedzUsuń